Spune NU improvizatiilor!
  • Vitan Barzesti
  • sector 4 nr. 11A

REGULAMENT

instalatori profesionisti

Termeni si conditii Concurs Dezastrele de acasa.

  1. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a Termenilor si Conditiilor de utilizare a site-ului www.dezastreledeacasa.ro si a Regulamentului Campaniei.
  2. Campania este organizata de catre Societatea Comerciala “Romstal Imex” S.R.L, cu sediul in Bucuresti, Sos.Vitan-Barzesti, nr. 11A, Sector 4, înmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/14205/1994, telefon:021/332.09.01, fax: 021/332.09.04,CUI RO5990324,cont IBAN RO74RNCB5010000000130001,deschis la BCR, SECTOR 1, denumita in continuare „Organizatorul”.
  3. La concurs pot participa partenerii Romstal, rezidenti romani, detinatori de card romstal. La concurs nu pot participa angajatii Romstal sau membrii ai familiilor acestora.
  4. Concursul incepe pe 4 aprilie 2016 iar intrarile in concurs se fac pana la 31 decembrie 2016. Jurizarea concursului incepe pe 16 ianuarie 2017 pana pe 31 ianuarie 2017.
  5. Intrarea in concurs. Pentru a intra in concurs, participantii trebuie completeze formularul online de pe website-ul dedicat dezastreledeacasa.ro. Formularul de inscriere trebuie sa contina minim o fotografie insotita de  povestea intamplarii in maxim 200 de cuvinte introdus in caseta formularului, alaturi de numele, prenumele, adresa de mail, numarul cardului romstal si numarul de telefon. Inscriere in concurs se face la adresa dezastreledeacasa.ro/participa-la-concurs/
  6. Participantii pot depune pana la 5 fotografii per inregistrare. Participantii vor primi o confirmare de inregistrare.
  7. Fiecare poza trebuie sa aiba garantia ca este originala, facuta de participant care este autorul povestii, iar prin acesti termeni si conditii se acorda permisiunea Romstal Imex de a folosi acele fotografii pentru promovarea concursului.
  8. Un participant va ajunge in finala dupa ce va trece de juriu. Juriul va judeca creativitatea si originalitatea povestiilor participantilor, gradul de dificultate al lucrarii cat si comicul de situatie. Vor fi alesi 10 finalisti.
  9. Este necesara inscrierea a minim 10 participanti pentru desfasurarea concursului. Daca nu vor se vor inscrie minim 10 participanti ( 10 dezastre inscrise ) consursul se va opri pentru editia in curs.
  10. In cazul in care nu sunt ideplinite conditiile de desfasurare a concursului prin inscriere a minim 10 dezastre, participantii care au inscris dezastre, vor primi cate un premiu de consolare. 
  11. Finalistii vor intra in competitie pe Facebook, iar votantii de pe facebook intra in tragere la sorti pentru un premiu.
  12. Concursul alegatorilor de pe Facebook intra sub incedenta termenilor si conditiilor Alegatorilor facebook.
  13. Toti cei 10 finalisti alesi de juriu vor primi un premiu in valoare de 100 de euro.
  14. Marele premiu este de 1000 euro. Câștigătorul marelui premiu va fi desemnat  la data de  15 martie 2017, votat de către utilizatorii Facebook, fani ai paginii facebook romstal romania în timpul perioadei de votare. Castigator va fi desemnat participantul cu cele mai multe voturi din aplicatia facebook dedicata concursului.
  15. Câștigătorul va fi anunțat pe website-ul dedicat campaniei si pe Facebook.
  16. Intrarea in posesia premiului se va face in termen de 30 de zile de la data anuntari lui.
  17. In cazul in care castigatorul nu isi revendica premiul in termen de 30 de zile, Romstal va desemna castigator urmatorul finalist cu cele mai multe voturi.
  18. DATELE PERSONALE
    In conformitate cu Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, si Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, inscrierea la concurs presupune exprimarea expresa si fara echivoc a consimtamantului participantului cu privire la prelucrarea datelor sale (nume, prenume, e-mail, telefon, adresa postala) in scopuri de reclama, marketing direct si publicitate, statistica, fidelizarea clientilor, atat pe durata campaniei cat si dupa incheierea acesteia, pana la exercitarea dreptului de opozitie.